Ge mej ...

... styrka! Va trött jag blir på folk! Om de bara visste hur det låg till, om de insåg vad de gör, hur de skadar, hur de förvärrar... Tror inte att de fattar, tror inte de vill fatta. Varför bete sig så?
Jag har fel och brister. Jag har erkänt misstag och fel, men denna gången har jag ryggen fri och känner mej lättat samtidigt som jag bryr mej om de som står mej nära. Kanske till skillnad från andra, så bryr jag mej inte bara om mej själv utan om de som betyder något för mej.

Tyvärr fattar de inte att de genom sitt beteende sårar fler än mej. Men som sagt jag har ryggen fri och hade de brytt sig så hade det inte hänt!

Ventilera mera....
Skönt att få släppa tankarna fria.

Nu kanske jag kan somna och sova gott.
Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch, låter inge vidare... men jag håller nog med dig att folk behöver ta reda på fakta innan man dömer. Du har min mail eller FB om du behöver spy ur dig. kram

2011-05-01 @ 07:46:18
Postat av: lillemor

kram!

2011-05-01 @ 19:02:13
Postat av: Marielle

Tack för kramana de värmer :)

2011-05-01 @ 22:11:35
URL: http://mariellethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0