Nedräkning

Har sagt det förut och jag säger det igen! Shit va fort dagarna går. Snart är det skolavslutning och sommarlov!!! Kan verkligen inte fatta att det är så snart....
Va till Karlstad i lördags och fixade lite kläder till barnen. Ska på bröllop i sommar så de får ha samma kläder på skolavslutningen och bröllopet.
Mattheus va så himla nöjd med sina kläder så han va tvungen att ha dem på lördagkväll hos mormor. Måste fixa kort på han för han såg ut att vara tagen från vilken modellagentur som helst. Ja, jag vet att så tycker alla mammor om sin barn (tror jag iallfall) men han va verkligen super snygg i det!! Så det är verkligen värt att föreviga. De andra har inte fått alla sin käder än så de har inte testat klart sitt, kommer givetvis att blir super bra de med!

Mår betydligt mycket bättre nu än för nån vecka sen och det beror ju på att det regnat så det är inte lika mycket pollen ute nu. Så himla gött!!
För övrigt så har vi en massa planer som vi måste ta tag i under veckan. Hoppas bara på att få ett bra besked så vi kan börja.

Nu blir det lite mys med Mathilda ♥

Ha det gott!
Kram Majsan



Kommentarer
Postat av: lillemor

ja jisses, vad fort det går?! jag är inte med alls...håller tummarna då för bra besked. ha en toppenvecka!! kram

2011-05-17 @ 10:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0