Dagens skratt

Måste bjuda på ett leende!
Hämtade posten idag och hade fått ett litet paket från La REDOUTE. Blev så glad för jag visse vad det innehöll, klänningen som jag beställt till Mathilda som hon ska ha på Moas dop. Öppnade paketet och till min förvåning så var "klänningen" lila. Hmmm hade inga minnen av att den skulle vara det. Nästa tanke, har jag beställt några leggings eller liknande till henne. Nä, verkligen inte i den färgen och har absolut inget minne av det. Vänder på påsen som plagget ligger i, med ett STORT leende läser jag för mamma STRINGTROSOR violett strl 38.

Undrar vad tjejen som beställt dem säger när hon öppnar sitt paket: BLOMMIG KLÄNNING  strl 138




Kommentarer
Postat av: lillemor

hahahah oj så fel hahaahaha

2010-05-01 @ 11:21:51
URL: http://www.minimamsen.bloggproffs.se
Postat av: Linda

Ha ha ja det var kul

2010-05-01 @ 23:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0