M som i . . .

...feM. Idag är det ingen vanlig dag idag är det våran bröllopsdag. Firar träbröllop iår. Låter inte värst kul men men ... fem år är det i alla fall. Den 27/8 2005 gifte vi oss i Ånimskogskyrka och hade festen på Vikenborg efteråt. Vilken dunderdag och kväll. Peter och jag lämnade festen kl 05.30 på morgonen och tog oss en promenad ner till Stadt där vi hyrt rum (till vilken nytta??) Jag gick med skorna i ena handen och klänningen höll jag upp med andra...vilken syn! Men rackarns va kul vi hade. Har hela tiden sagt att vi skulle ha en fest när det blev fem års jubilem men efter allt i år så har jag inte orkat tänkt på det.

Tur i oturen kan man väl säga, idag är Peter sämre än igår och jag är inte på topp heller. Mio coh jag hade gjort en tårta men vi orkade inte ta den idag så det blir till kaffet i morgon istället. Maten smakade bra iallafall (det man kände av den). Tycker verkligen synd om alla som inte fått smaka på Peters rotsaksgratäng! Det finns inget som slår den!! Rotsakgratäng, pepparsås och ytterfile. Smaskens!

Nu blir det mys i sängen med barnen och film med tillhörande mys. Trevlig kväll på er allesammans!






Kommentarer
Postat av: Anja Byh

Va fina ni var Marielle :)

2010-08-27 @ 22:08:51
Postat av: weronica

Underbara ni! <3

2010-08-27 @ 23:41:45
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: lillemor

ni har såå fina bröllopskort!!

det i bilen e ju helt mysigt bara:))



synd att ni skulle bli så kassa allihop.

men hoppas ni kan fira eran dag bättre idag.

ha en underbar helg!!

2010-08-28 @ 08:31:01
Postat av: lillemor

jag kommenterar här på det förra inlägget(gick inte där.)

tror inte alls -TYVÄRR- att du är för tidig med höst- tror det är "kört" nu..

så in med gladiolus och gardiner du:))

hoppas ni kryar på er snabbt allihop

kram!

2010-08-28 @ 11:25:30
URL: http://minimamsen.blogg.se/
Postat av: Marielle

Tack, tack! Vad snälla ni är :) <3

2010-08-28 @ 19:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0