Efterlysning

Hallå där ute, jag söker med ljus och lykta efter följande saker:

* motivation
* julstämning
* juldoft
*sista klappen

Så alla ni som sitter där ute med detta vänligen sänd dem omgående på min mejl!!

Fattar inte vad som hänt, vaknade ju i morse utan att väckarklockan ringde. Fick kliva upp när det passade oss, 10.30 passade oss utmärkt. Fixade frukost, sen på med lite julmusik och på med kola och knäck. Sen vet jag inte vad som hände. Allt vad lust och energi heter, bara försvann!

Hittade lite och började plocka ur diskmaskinen för att sätta in allt som står på diskbänken, men något har hänt och disken som var i var inte ren så det blev till att sätta på den igen. Så nu sitter jag här och hoppas att motivationen kommer iknallandes genom dörren snart....

Gällande julstämningen så vet jag inte var det är heller. Har julblommor, tomtar, massor av ljus, julklappar i mängder men själva julstämningen är INTE här.... Känns som "vanligt". Tråkigt, hoppas verkligen att den kommer innan julafton och inte efter.

Har en julklapp kvar att fixa men vet inte vad, också jättetråkigt. Ska vara något litet och kul. Det löser sig nog, hoppas jag.

Nä, dax att kolla mejlen....

Kram Majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0