M som i ...

... Matlista.

Varm dryck - Just nu glögg annars kaffe
Kall dryck - Just nu Julmust annars vatten 
Alkoholhaltig dryck - Vin
Drink - Harvy Wallbanger
Pålägg - Just nu julskinka med rödbetssallad annars ost, paprika, gurka
Grönsak  - Broccoli
Frukt - Apelsin
Bär - Hallon
Krydda - Vitlök
Godis - Mörk choklad
Snacks - Ungsbakade chips
Choklad - Mörk med hallon
Ost - Brie, hushållsost
Sallad - Kycklingsallad
Tårta - Rice Crispe 
Bakverk - Nybakade bullar 
Sås - Chili limesås
Glass - Mjukglass
Snabbmat - Kebabrulle
Flingor - Vanliga cornflakes
Pizza - Calzone
Naturgodis/Nötter - Jordnötter 
Soppa - Kålsoppa
Utländskt kök - Thai
Halstablett/Tuggummi - Vicks
Äter inte - Lever


Kommentarer
Postat av: lillemor

nu har jag tänkt en massa varje gång vi traffäts. men inte kommit ihåg det förrän sen.

så nu kommer det rakt ut.

du är jättefin!!!

otroligt snygg hårfärg och du ser helt underbart fräsch ut!

ansiktet måste du tappat KILON i!!

hoppas ni har en underbar jul allihop!!

och hoppas godiset gick bra;)

2010-12-21 @ 15:30:52
URL: http://minimamsen.blogg.se/
Postat av: Marielle

Va gullig du är :)

Hårfärgen är ju min egna typ, evigheter sen jag färgade...

Fräsch, hmmm vet inte det jag men tack :)

Jag i ansiketet syns det säger många, inte många kg men ca 8 kanske, går sakta men säkert ner.

Å godiset va ju suvärent. Men jag skippade att doppa dem i choklad, jag smälte chokladen och smetaade över och sen delade, gick lite snabbare.

Hoppas ni får en bra jul oxså.

Kram

2010-12-22 @ 12:26:56
URL: http://mariellethorin.blogg.se/
Postat av: lillemor

ja men du..det är nog enklare.hahaha

jag har en förmåga att krångla till saker hahahahahaha

2010-12-22 @ 12:40:26
URL: http://minimamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0