Skönt att se ...

... att min pysselgen har förts vidare. Idag har mamma, jag och Mathilda skapat nytt av gammalt. Å hur kul var inte det då???!! Tyvärr så ligger minneskortet med fotona nere så ni får hålla er till imorgon för att se allt "skräp" som vi användt.
Åkte en snabbis till Returen här i stan och spenderade hela 29 kr. Köpte två små fina kaffe fat för 2 kr st och två ljuslykor för 2,50 kr st och en annanasslicer för 20 kr. Ett måste i varje hem väl, eller har jag fel.... jaha har jag fel. Mathilda blev själaglad i allafall, hon älskar nämligen annanas och jag med för den delen men tycker det är mindre kul att skala och skiva den och inlagd annanas på burk går helt bort, smakar bara socker. Nä färsk annanas till tacos är ett måste, eller varför inte smälta lite choklad att doppa den i mmmmmm.....

Ska bli så kul att se alla sakerna i bättre ljus imorgon, kakfat, godisskålar, ljusfat å allt va det nu blev. Kul är det i allfall och speciellt när Mathilda själv tar och skapar eget och kommer med egna ideér och användningsområden.

Ha det gott i kylan!
Nu ska jag fortsätta skapa i huvudet...
Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

hur gick det med blocket?fick du "spelet"?

2010-12-15 @ 16:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0