Tror inte det är sant

Men det är det! Idag kommer rörmokaren och börjar med badrummet!! Hur skönt är inte det då? Så igår gjorde jag ett ordentligt pass i källaren med löpning (fram och tillbaks mellan skorthögarna) och skrotlyftning (hur mycket skit har vi kvar? Tycker vi har släng och sålt massor). Vem behöver gå till gym??? Började gårdagen med en rejäl långpromenad dessutom, hur skönt som helst!! Kändes i benen kan jag säga, var lite halt och jobbigt att gå med Moas vagn emellanåt.

Idag har vi vart hos en kompis till Mio och lekt på förmiddagen. Mamman ringde i morse så det var bara att pälsa på mej och barnen och dra iväg. Så kroppen har allt fått sig en omgång idag med, barnvagn och bob, -14 grader, massa kläder, phu....

Nu sitter jag här med en välfötjänt kopp kaffe och lussekatt. Men Mio ropar så jag får väl sätta mej hos honom i soffan.

Ha en toppen dag!
Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

men vad roligt!!!!! kul när det händer grejjor:)

2010-12-07 @ 19:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0