M som i ...

... mys med mamma. Har fixat en massa saker idag bl.a så har vi byggt ihop mammas träpaviljong som hon fick idag. Beställde den veckan efter skolavslutningen, hmmm lite lååååång leveranstid eller?? Har blivit lovade att den skulle komma ett flertal gånger och idag äntligen så kom den alltså. Peter, jag och Mattheus hjälptes åt att få ihop den och rackarns va bra det blev. Där kommer det bli många sköna timmar!! Där den står är det nästan helt omöjligt att vara när det är soligt för det bli så jätte varmt. Står i söderläge så det är sol nästan hela dagen, endast nån timme på förmiddagen som det är ok att vara där och sent på kvällen. Men nu kan man vara där när som helst. Toppen!! Mamma är supernöjd och då är jag också nöjd.

Nu sitter jag hemma hos mamma, Moa sover och mamma är och handlar lite gott käk till oss två. Peter har tagit de andra till sin mamma i Mellerud, de ska sova där tills på lördag. Skönt att få lite tid ensam med mamma. Jag var till "gröna skylten" butiken förut och inhandlade 2 flaskor rosévin till oss, som vi ska ha idag och i morgon. Skönt med lite eget mys. Hoppas att vädret blir bättre i morgon så vi kan måla klart på altanen för på måndag kommer glasen och då vill man ju få dem på plats så fort som möjligt.

Men nu blir det mys med mamma och Moa. Trevlig kväll på er allesammans!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0