17/6 Dag 31

Hurra, hurra, hurra idag är det slut eller ska jag kanske se det som starten på det nya livet med mer steg i? Ja, det känns ju bättre.

Idag har det inte varit så mycket spring i benen men har ändå lyckats skrapa ihop 12 473 steg vilket då ger ett slutresultat på 408 117. Detta ger ett snitt på dryga 13 100 steg om dagen och det är ju helt klart godkänt.

Nu blir det till att ta nya tag och jag tror jag ska sikta på 20 000 steg minst en dag i veckan. Känns som det skulle vara rimligt nu när barnen är hemma. Men jag tror jag tar en paus under helgen och tar nya tag på måndag. På lördag blir det ju bröllop för hela slanten (ja kommer inte sitta som klistrad, men vill ju se lite) och på söndag är det fotbolls sammandrag i Ed hela dagen så det blir nog inte så många steg under helgen. Men stegmätaren blir nog med i alla fall så jag inte kommer helt ur gängorna.

Tack för ert stöd!

Kommentarer
Postat av: lillemor

duktigt jobbat!

har gått otroligt bra tycker jag.

så kör på 20 000 steg i veckan du - är ju skitbra att behålla kondisen om inte annat.

ha en toppen helg!!

2010-06-18 @ 10:07:35
Postat av: Marielle

Tack! Känns jättebra. Har tagit det lugnt nu i två dagar. Men på måndag blir det andra bullar.

Kram

2010-06-19 @ 22:48:33
URL: http://mariellethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0