Första veckan

Ja, detta är första veckan som jag någon dag under veckan ska försöka få ihop 20 000 steg. Idag blev en sån dag utan att det var meningen. Kul och skönt. Dock var det ingen långpromenad som gjorde det utan en massa småpromenader och inoljning av altanen.

Appropå altanen, hmmmm gjorde som hon sagt till Peter. Blev inte som jag hade tänkt mej. Fick göra en omgång till men det blev ju inte helt bra ändå. Dock bättre än efter första omgången. Imorgon blir det väl inget fix eller trix där ute, men på lördag hoppas jag. Trädgården ser inte så kul ut med möbler huller om buller men men....

Sommar, sommar å sol....

Kommentarer
Postat av: Linda

Blir säkert fint på altanen :) lite stök i trädgården e det ingen som lider av en dag.

Ja som jag sagt förut. Andras barn kan man inte rå på. Men när de är hemma hos mig då säger jag ifrån. Kan de inte ta det... Då får de gå hem. Men som mamma bör man väl säga till sitt barn att nu får du lämna gungan så att fler kan få gunga. Inget konstigt tycker jag.du tänker så rätt. Tur att det gick över. Kram

2010-06-25 @ 10:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0