M som i ...

...motionen. Hur går det men den? Inge värre, men har haft stegmätaren på mej och inser att min vardag numer faktiskt rör sig mer eller mindre runt 10 000 steg om dagen. Ska erkänna att idag har det känts ganska motigt, känner mej JÄTTETJOCK och inte alls bra till mods när det gäller kroppen. Semestern hägrar och det lär bli en del bad vilket då innebär baddräkt eller bikini. Föredrar det första, i allafall offentligt.

Funderar på om det kan vara så att jag "vant" mej vid att se mej lite mindre och att de mindre kläderna jag köpt nu passar väldigt bra. Kanske är det det som gör att jag känner mej stor? Vågen visar samma som förut så upp har jag ju i alla fall inte gått, men inte heller ner, tyvärr.

Kämpar på men lite extra jobbigt känns det nu. Man vill ju gärna se/märka resultat men nu har de tinte hänt något på länge.

Får väl sätta upp badmintonnätet åt barnen i morogn och spela lite matcher med dem så det händer något. Har ju WII:s balansbräda också men oftast när jag startar det då är det fler som vill vara med och då blir det ju inget ordentligt. Skulle kunna göra det nu när de sover men vill inte vara där nere ensam och orkar inte gå ner nu heller så. Får satsa på det i morgon.

Hoppas att jag känner mer motivation i morgon eller det är ju inte motivationen som det är fel på, är ju jätte motiverad för det men vill att det ska hända något litet i allafall så det känns lättare.

Ha det bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0