M som i ...

... Marielle. Idag kan jag verkligen sova med gott samvete, måste faktiskt få skryta lite om mej själv.

Har idag bakat dryga 160 bullar. 40 chokladbullar och 120 jordgubbsbullar.
20 bullar gavs till Mios dagmamma.
3 st gav jag till tjejerna i Blomsteraffären mittemot som fortfarande jobbar (23.15).
1 påse med 10-12 st gav jag till en go tjej.
60 st ska med till Mattheus avslutning med klassen i morgon.
Några fick mina brorsbarn.
En slank ner i min magen, några i barnens och resten i frysen.

Har skickat en blomgrupp till nån som behöver lite glädje.

Fixat present till dagmamman, vin, kort och en fin korg till bullarna.

Hmmm känns som jag glömt något... kan inte komma på vad. Dagen har gått i 100 från 7 i morse tills nu.

Just det har varit på skolavslutning för min ena brors barn sen vidare hem för att äta lite, sen på studentfest och sen stoppade vi hos dagmamman för att leverera sommarpresenten, SEN ÄNTLIGEN hemma. Öppnade kylskåpet och kom på: INGEN TILL FRUKOST HEMMA!! På med skor och till Servus. Tack för att ni har öppet till 23.00.

Nu blir det lite vila innan morgondagens bravader.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0