Vad tänkte jag???

Hmm, de senaste veckorna har Mathilda varit snuvig, nyst hysteriskt, kliat sig i ögonen och det har killat i hennes hals. Trots alla symtom och att jag är allergiker själv (Peter också för den delen) så har jag inte reagerat utan trott att det varit en sommarförkylning ända tills i lördags när vi kom till min bror Magnus. De körde hö där och då började hon nysa och klia sig i ögonen så de var alldeles röda. Då, först då fattade vi båda två: HON ÄR JU INTE FÖRKYLD, HON ÄR JU ALLERGISK!!! Ååååå vad seg man kan vara! Men men , idag när jag var på BVC med Moa så passade jag på att fråga om det och snälla BVC-sköterskan skrev ut tabletter åt henne. Så idag tog hon första tabletten, hoppas de hjälper fort. Tack vare att hon skrev ut tabletter till henne så var jag ju "tvungen" att gå till Apoteket och jag komihåg att köpa Ipren till mej. Så idag har jag börjat med dem, hoppas att det blir bra nu. Känns inte så kul att sitta i bilen upp till Gävle med värken. Känns det inte när jag sitte ri blen så kommer det ju känns när jag går ur den. Ja, ja sluta gnälla nu det finns de som har det mycket värre.

Förövrigt så är det ingen bra dag idag. Hela dagen har varit jobbig, rent psykisk, inte alls på humör. Känner mej deppig, nere, ensam, trött, ledsam samtidigt som jag är så otoligt glad och lycklig för det jag har. Hoppas det känns bätter i morgon.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: lillemor

men usch gumman inte bra.

hoppas verkligen att ipren´en åtminstone gör att det lättar- sånt där gör ONT!!.



tabletten hjälper nog henne relativ snabbt så hon mår bättre. brukar inte ta så lång tid.



och bli inte arg på dig själv. inte så lätt att bara fatta jämt om det är förkylning eller alergi.. speciellt inte i början



en massa goa kramar!

2010-07-01 @ 09:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0