M som i . . .

... Martello. Ja, jag tror ni vet vad jag menar. Den där espressomaskinen från OBH Nordica som de gör reklam för på tv:n. Den var med i ett reklamblad som kom under veckan också. Tror den finns i 4 färger, svart, vit, röd och lila. Ni kan inte ha missat den. Men nu är det inte så att det är jag som vill ha en utan en annan här i familjen.
Ni ska få lite ledtrådar:

Namnet börjar på M
Det är en han
Längd ca 1 m
Nyss fyllda 3 år

Ja, precis Mio!!

Fattar inte varför han har snöat in på denna och det är den röda han vill ha. Plus att han pekar på en av kaffesorterna som man kan köpa till. Nog för att han ÄLSKAR kaffe, men ändå.



Kommentarer
Postat av: Anja

Hej! Vilken fin blogg du har! Kul atta läsa om eran vardag ;o) Den affebryggaren du pratar om, det första Love sa när han fick se den var "Titta mamma det ser ut som en Clon hjälm i från Star Wars!" Håller faktiskt med honom där! Ha de bäst! Stora Kramen

2010-03-21 @ 14:56:42
Postat av: Marielle

Hahaha det har jag inte tänkt på Anja. Ska tänka på det nästa gång jag ser reklamen. Tack!

2010-03-22 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0