M som i . . .

... mörkrädd!! Ja, det är vad jag blir när jag tittar in i barnens rum. Förstår verligen inte hur det kan bli så jäkla stökigt. Tyvärr hinner jag inte färdigt i ett rum förens det är dax att göra något annat, men idag blev Mathildas rum klart. I morgon ska jag bara dammsuga där så är det HELT klart. Då återstår bara Mattheus/Mios rum. Där är det inte lika farligt som i Mathildas, men ändå en hel del.
När det är klart då är hela övervåningen klar och nu ska de hållas så här. Det måste det verkligen, har inte varken tid eller lust att bo i ett hus som ser ut som skräp över allt. OK ska erkänna att jag har en liten skrubb som skulle behöva få lite ordning men det är ju ingen som ser, inget som stör varken ögat eller hjärnan på samma sätt som ett stökigt rum. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0