M som i . . .

...Marias Hud och Kroppsvård.
Japp, där har jag varit idag på ansiktsbehandling och gissa om det var skönt och välbehövligt! Hur underbart som helt helt enkelt! Hade också lite extra tur, tjejen som skulle komma efter mej kom inte så jag fick extra tid. Hon tyckte jag behövde det. Tack för det!

Har idag varit ute och knallat två gånger. En gång på förmiddagen tillsammans med mamma, vi fick massa ärenden gjorda. Så skönt.
Sen hem och käkade lunch, fixa och dona lite innan jag gick till Maria för dagens höjdpunkt. Tack vare behandlingen idag så har jag fått lite tid själv, en skön och lugn stund, en härlig promenad, frisk luft och ett viktigt ärende ordnat.

En toppen dag helt enkelt. Dessutom så fixade mamma maten till oss så det inte skulle bli försent med det. Dillkött, potatis och morötter.

Hoppas ni haft en lika bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0