M som i . . .

mode. Förra veckan rensade jag garderoben och det blev inte mycket kvar. Det kan man ju se på lite olika sätt. Ett sätt är ju att det kan bli dyrt, ett annat att är att det inte känns så kul att det är så tomt nu när man inte vill köpa massa nytt,eftersom de förhoppningsvis snart är för stora. Det känns ju som att kasta pengarna i sjön. Men man kan ju också se det så som jag väljer att se det: om jag inte ser till att tappa dessa jävla kilona fort så kommer jag att få gå och skämmas i dessa trista, fula, gamla kläderna.
I slutet av maj är det dop och det är då vi satt vårt första mål och jag hoppas att vi har kunnat ändra målet innan dess, men som sagt små delmål för att inte tappa lusten. Skulle va skönt eller rättare sagt ska bli skönt att hitta något som man känner sig bekväm i. Har sett massa snyggt men inget som jag än känner att  DET ska jag jag köpa då, men det finns ju lite tid kvar innan som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0