M som i . . .

...morgon. Den kom verkligen förtidigt idag. Eller hur!? Kan inte bara vara jag som kände så när klockan ringde. Jag va som ett lik verkligen men trotsade all trötthet och gjorde det som skulle göras. När Mattheus och Mathilda hade kommit i väg till skolan så kastade jag mej över soffan och intog ryggläge bredvid Moa. Mio han kollade barnprogrammen själv samtidigt som han gosade med mej. Super duktig 3 åring som sköter sig själv och förstår att mamma är trött för att Moa har sovit lite oroligt inatt. Hon har inte varit ledsen men "masig" om jag uttrycker mej så. Så idag har det varit vila, än så länge, när det gäller motion. Får se vad som hände efter maten. Vem vet, kanske lyckas jag ta mej i kragen och gå ut en liten sväng i alla fall. Men gör jag inte det så är inte det det värsta heller för jag vet vad som hände ri morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0