Som väntat

Ja, vågen visade inte mer än -0,2 idag men men inget att deppa för. Jag hade ju det på känn. Men det är bara att bita ihop och fortsätta. Det har varit lite si och så med mattider förra veckan det kan också ha betydelse, ätit mer sällan och då blir det lätt större portioner. Men som sagt bara att fortsätta, vem vet nästa vecka kanske den visar mer - . 
Denna veckan har fått en mycket bra start iallafall. Jag började dagen med att lämna Mio hos Lotta (dagmamman) och tog mej sedan en promenad till återvinningen med 4 kassar skräp. Så skönt både psykiskt och fysiskt. Sen fortsatte jag hem till mamma för en kopp kaffe, om nån timme så återvänder jag hemåt för att hämta Mio coh möta Mathilda.


Kommentarer
Postat av: lillemor

det kommer, det kommer. jag har ett tips

kolla in www.matdagboken.se

där fyller man i vikt,längd mått mm och sen kan du där fylla i varje dag vad du äter mm. så ser du vad det är som "drar iväg" med kalorier mm. jätteenkelt och gratis dessutom

2010-03-29 @ 15:59:36
URL: http://www.minimamsen.bloggproffs.se
Postat av: Marielle

Å tack för tipset, det ska jag kolla upp!

2010-03-29 @ 23:02:31
URL: http://mariellethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0