Krispigt och vårfräscht

Mamma och jag har varit ute med spenderbyxorna på oss. Hittade en jätteläcker vaxduk till köket på Jysk. Hittade dessutom rosa korgar i plast till badrummet. Å jag blev så nöjd!! 1 korg för rengöringsmedel, 1 för div. hårapparater, 1 för div. hudvård och 1 för div. andra städgrejer. Äntligen lite ordning i kaoset. Köpte dessutom 2 flätade korgar till toaletten, 1 för mitt smink och 1 för andra dagligt använda saker. Ännu ett steg i rätt riktning för att få ordning. 

Hämtade ut mina varor som jag beställt hos Heléna på 4uDesign. Så nu är det bara att börja skapa inbjudningskorten till dopet. Ni ska få se smakprov när de är klara. 

När väl den nya vaxduken kommit på köksbordet så var jag ju tvungen att gå över till Fredriks Handelsträdgård och införskaffa lite färska blommor i vårens alla färger.
Vad tycks?


  
Krispig tulpanbutkett



Vårfräsch vaxduk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0