21/5 Dag 5

Ja, då kan man lägga ytterligare en dag till handlingarna. Fixade mina steg idag också. Måste säga att det går över all förväntan, så mycket lättare än jag någonsin kunnat tänka. Hade ju tänkt en lååångpromenad idag men vädret var ju inte det bästa och sen hade jag en hel del att fixa. Så jag körde helt enkelt två flugor i en smäll, eller det var faktiskt 6 flugor i en smäll. Så himla skönt när man kan kombinera lite nytta med nöje.

12 202 Steg.

Totalt 67 842 steg

Undra vad jag slutar på? 31 dagar x 10 000 är ju 310 000 steg
Och jag ligger ju redan på +15 842 steg.
Spännande!!!

Kanske skulle sätta en gräns för att se om jag kan nå den?
Kanske en veckogräns?
Tål att funderas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0