22/5 Dag 6

Har tagit det väldigt lugnt idag. Har haft det lugnt och skönt. Slappat i trädgården, shoppat och fikat lite i Säffle, ätit hos mamma. Färsk potatis och sill. Mmmmm, härligt men om jag ska vara ärlig så "smakade" inte potatisen som förr. Fick dessutom en jätte orolig mage av den, vilket jag redan visste att jag skulle få, så nästa gång blir det nog på midsommar. Saknar ju den inte heller, men visst är det något visst med färsk potatis.

Jaha, hur har det gått med stegen idag då, undrar ni.
Inte bra, men det är inget jag deppar över. Kroppen behöver lite vila och i morgon blir det mer promenad om vädret tillåter. På veckodagarna när jag är ensam så spelar inte vädret mej någon roll men på helgerna när barnen är hemma och jag är ensam så känns det lättare att skippa att gå ut än om jag vore ensam. Så jag håller tummarna för att det blir bra i morgon så vi kommer ner till Örnes för att kolla på Mattheus som ska spela match.

8 624 steg

Totalt 76 466 steg.

Hej å hå jag trampar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0