25/5 Dag 9

Nöjd med dagens reultat med tanke på att jag varit hemma hela dagen. Kanske är det tack vare testomgången på crosstrainern som gjorde att det blev bra. Glömde kolla hur många steg det blev, MEN jag klarade utan problem 5 minuter på den. Det gjorde jag inte sist kan jag säga. Hade dock inget jätte tempo men jag kände att det viktiga idag var att orka hela tiden. Och det gjorde jag ju, så jag kan ju inte vara mer än nöjd.

Dagens stegskörd: 9674 steg

Totalt: 116 053 steg

Känner att denna vecka inte riktigt är på min sida. Har så mycket att fixa inför dopet och andra saker att göra så några långpromenader ser det inte ut att bli, men är chokad över hur många steg det blir ändå på att bara springa runt här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0