27/5 Dag 11

Datahaveri här hemma gjorde att jag inte kunde uppdatera om gårdagens steg, så jag får ta det nu istället.

Dagens bravader har resulterat i 11 852 steg. Hade tänkt att det skulle blivit mycket mer eftersom det va en liten extra utmaninge idag, men tiden räckte liksom inte till till mer än 11 852, vilket i alla fall är över gränsen.

Totalt: Hela 140 381 steg. Inte illa pinkat!
Ger ju et snitt på nästan 13 000 om dagen.

Dags att ta tag i dagens måsten, vilket är en HEL del idag. Smörgåstårtor på löpande band.....

Kommentarer
Postat av: lillemor

bra jobbat tjejjen!! allt över 10 000 gör en hel del:) kämpa på



men nån gång måste väl även du andas va?

idag förstår jag du har fullt upp.

jag hoppas ni får både toppen väder och allt bara flyter på i helgen.

massa kramar!!

2010-05-28 @ 08:20:28
URL: http://minimamsen.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja jag håller med föregående talare. Lycka till

Kram

2010-05-28 @ 09:52:16
Postat av: lillemor

hur har det gått idag? hoppas det flutit på bra och att du har fått andats och pausa lite också så du inte är fullkomligt slut imorgon. ser ut att bli helt okej väder imorrn. hoppas det blir så nu. massa kram!!

2010-05-28 @ 21:28:20
URL: http://minimamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0