M som i ...

...motion. Ja, imorgon börjar jag med en ny utmaning för 1 månad framåt, nämligen 10 000 steg om dagen fram till den 17 juni.
En underbar människa som startade det som ett evenemang för skojs skull. Varje dag ska jag bokföra hur många steg jag gått och förhoppningsvis ska det bli runt 10 000 varje dag. Vissa dagar finns det ju inte utrymme för det medans det finns mer utrymme andra dagar. Min lägsta gräns är 5 000, det ska jag fixa varje dag.

Den 17 juni är det samman räkning och då ska vi besluta om vad vi ska ge oss som belöning. Som det ser ut nu så är det 33 anmälda och ca 30 som inte vet än om de kommer att delta.

Så hej å hå jäklar va jag ska gå!

(Hoppas bara att man kan få skorna, som jag önskar mej i morsdagspresent, lite i förväg.)

Kommentarer
Postat av: lillemor

kul:) stegräknare e smidigt:)

lycka till och jag hoppas skorna "dyker upp":)

kram

2010-05-17 @ 06:55:10
URL: http://minimamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0