M som i ...

... mod. TÅLAMOD!! Gissa om jag hade det igår. Mio skulle absolut köra sin traktor till mormor igår. Mathilda och jag predikade för honom om vad som gällde, vi ville inte dra honom, han skulle själv fixa det och om inte så skulle han ställa traktorn och gå och då kanske det skulle komma någon annan liten kille och ta hans traktor.

Ja, jag var minst sagt skeptisk innan vi kom ut men blev glatt överraskad av hur duktig hade helt plötsligt blivit på att trampa!! Men måste erkänna att mitt tålamod minst sagt prövades. Trots att ahn var jätte duktig på att trampa så gick det inte såååååååå fort. Snigeltempo typ. På hemvägen gick det dock snabbare eftersom det sluttar lite lätt neråt hela vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0