M som i ...

... mindre. Ja, på en vecka har jag fått beröm och frågor om min vikt. Flera av dem som kommenterat har inte en aning om att aag försöker att gå ner, vilket gör det hela ändå roligare. Det som jag märker själv är ju att måttet på höfterna och över rumpan har blivit mindre. Och det är riktigt, riktigt roligt när man känner att byxorna är för stora och att de nya sitter som en smäck!

Men magen är ju det som jag vill ha bort, varför ska det vara svårast!!?? Måste hitta en bra, enkel, helst roligt och lätt övning för den.
Kanske också skulle försöka mej på vår crosstrainer som står i källaren för övriga kroppen behöver ju sig en omgång också. Och efter en lång disskusion på FB så verkade den het. Ger visst bra med steg också. Bara positiva grejer. Senast jag testade den så var jag helt dö efter typ 5 minuter, men kanske går bättre nu efter alla promenader.
Rumpan ska bli mindre, armarna ska bli mindre, magen ska bl mindre...Ja, jag ska bli mindre.


Kommentarer
Postat av: lillemor

men det kanske räcker med 5 minuter i början också.ta inte ut dig i början

kram!

2010-05-24 @ 21:51:06
URL: http://minimamsen.blogg.se/
Postat av: Lena Landberg

Ja det räcker med 5 minuter sedan ökar du med 5 minuter när du känner att det funkar. Så gjorde jag när jag tränade med crosstrainer på MCD.

2010-05-24 @ 22:22:10
URL: http://lenalandis.blogspot.com
Postat av: Marielle

Ok, får väl bli ett test pass i morgon då för då hinner jag inte ut på nån långpromenad, tror jag får jag väl tillägga. Har ju chokat mej själv det senaste.



Tack för era stöttande ord.

2010-05-24 @ 22:29:18
Postat av: Linda

Ja så gjorde jag med när jag använde den. 5 min sen ökade jag. Ska oxå starta upp m den nu :) lycka till. Tycker du är superduktig.

2010-05-24 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0