M som i ...

... minus!! Så himla skönt, ställde mej på vågen i morse och den visade -2 kg på en vecka!!! Helt underbart kan jag säga. Hade beställt ett par brallor och en tröja förra veckan som kom idag. Byxorna tog jag i min "vanliga" strl och tröjan i en strl mindre, resultat: Brallorna var på tok förstora, kan nog ta 2 strl mindre på dem och tröjan satt lite väl tajt. Ja, så det blir till att skicka tillbaks allt igen tyvärr. Hade verkligen behövt lite nytt, men men. Nu vet jag vart det har "rört" sig mest så nu blir det till att träna lite mer med överkroppen.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: lillemor

gött:)!

härligt!

grattis!!

2010-05-04 @ 07:01:16
URL: http://www.minimamsen.bloggproffs.se
Postat av: Linda

Grattis. Svårt det där med kläder. Köpte underbara jeans på hm.sitter superskönt :)

2010-05-04 @ 10:38:39
Postat av: Lojjs

grattis! Vad roligt det är när vågen går åt rätt håll! Bra kämpat! kram

2010-05-04 @ 14:29:36
URL: http://louicedelacruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0