M som i ...

...medgång. Ja, det får jag lov att säga att min älskling har just nu med vikten. -6 kg minst, han är lite osäker på vad han vägde när han började. Själv stampar jag på samma siffror men inte deppig för det. Testade kläderna som jag ska ha på dopet. Köpte ju klänningen för några veckor sedan och idag skulle jag kunnat ha en strl mindre lätt. Men kan ju inte fixa det nu, den sitter bra ändå. Vill inte att den ska sitta för tajt, så det blir nog bra. Var ju så glad när jag köpte den för att den var i en/två strl mindre än vad jag brukar kunna ha.

Så vågen kollar jag inte ker just nu. Skrev upp alla mått i måndags så jag ska se om det händer något där.

Nu blir det till att sova snart, massor med göromål i morgon. Mathilda ska vara hemma för hon är botten förkyld. Mio ska till dagmamman, Mattheus till skolan och jag ska till essens och blir lite brunare (spray tan). Mathilda har dessutom en klipptid som hon måste gå till. Där emellan ska Moa ammas, mat fixas och hinna andas lite. Kvällen spenderar jag nog på ICA så jag i lugn och ro kan handla allt i god tid till alla smörgåstårtor.

Ha det underbart!


Kommentarer
Postat av: Linda

Om man känner att kläderna blir större även om vikten står still. Bör det väl vara så att det ändå händer saker. Själv kämpar jag på men står still på 17 kg. Kroppen känns som den ändrat sig. Tycker du är duktig som ändå hinner få dina steg. Kram

2010-05-26 @ 07:19:51
Postat av: lillemor

grattis till mannen!!

det är inte säkert att du minskar i vikt marielle om du bygger muskler samtidigt som du bränner fett.

men eftersom du minskar i kläder och folk ser så händer det allt en hel del.

inte alla som minskar på vågen direkt heller. en det syns och märks

har du tagit "före" kort??

så kan du jämföra på kort sen..??



ojoj späckat schema denna veckan.

nice med spray tan.(smidigt) vad kostar det?



hoppas att allt flyter så det inte blir superstressigt



kram!

2010-05-26 @ 07:31:46
URL: http://minimamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0