Farsdagspresent, kryapådejpresent...

... julklapp och en sparkiarsletpresent, välj själv va du vill att jag ska kalla det. Men barnen och jag va ner till stan idag i spöregnet och rekade lite. Vi har pratat om att skaffa något mer än crosstrainern som vi har. Skulle vara kul att kunna göra någon form av träning tillsammans här hemma. Om en kör på crosstrainern så kan den andra gå på bandet och sedan bytas av.
Så idag när han kom från jobbet så fick han åka ner till Intersport direkt och köpa en attract. Jag tror ni vet vad jag menar, finns ingen somkan ha undgått deras reklam.





Så han kom hem efter en liten stund med en såndan här. Härligt röd, kanske är den lite mer attraktiv än en svart?? Han valde den iallafall. Och jag har parkerat den i tv-rummet!! Den ska ner i källaren och stå där tillsammans med crosstrainern men det är inte helt klart där nere än så tilldess så får den stå framför tv:n.

Undra om han valde den röda för att det snart är jul??

Jag var ju tvungen att testa den omgående och ska vara ärlig: Körde på som en tok först!! Helt slut efter 10 min, slängde mej i soffan med Moa. Vilade lite, tog nya tag och körde utan problem 20 min i ett inte allför segt tempo. Måste säga att jag blev nöjd. Så dagens promenad har totalt blivit ca 2 mil om jag räknar det jag gick på bandet och min promenad till stan och hem.
Har nästan tappat rösten, halsen värker och hostan vägrar ge sig, så jag ska försöka att inte ta ut mej förmycket.

Imorgon blir det badhuset med en gammal vän och hennes 2 barn. Ska träffas där kl 10.00 sen blir det bad så länge vi orkar och sen hem till henne på lunch. Hon ska bjuda på soppa och pannkakor. Gött!! Kommer nog smaka underbart efter ett par timmars bad.

Ha det gott!
Kram Majsan

 


Kommentarer
Postat av: wero

åååå va kul nu kan vi träna ihop hos er...:)

2010-11-02 @ 22:53:26
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hur ska du hinna med skolan nu då? Både träna å luncha här??

Kram

2010-11-02 @ 22:59:37
URL: http://mariellethorin.blogg.se/
Postat av: lillemor

otroligt bra present!!! har ni tv och sånt där nere också?

men ta det försiktigt med träning när du e så förkyld. kan gå illa om man har otur

kram!

2010-11-03 @ 09:05:25
Postat av: Marielle

Lillemor: Ja, vi har tv å video där nere plus annat kul :) Pennor + papper, coronnspel, ska köpa innebandymål till dem oxså. Ev i julklapp eller så.

Hoppade gången idag, för halsen är inte alls bra + den jävla hostan :(

Kram

2010-11-04 @ 21:08:38
URL: http://mariellethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0