Hokus pokus ...

... filiokus! Nähä, skulle verkligen vilja trolla fram 12 000 kr men vet inte hur. Jo, tack skulle inte säga nej till mer pengar givetvis men just nu är det en energikassett till en av våra öppna spisar som jag skulle vilja ha. Visst vi kan elda i den som den är men ger ju inte samma verkningsgrad som med en kassett i.

Den öppna spisen här i vårt sovrum eldar vi i på kvällarna, särskilt på helgerna när det ska mysa lite extra. Här skulle det itne funka med en insats, det skulle bli för varmt. Det räcker som det är, men nere skulle jag verkligen vilja ha en som kompliment till bergvärmen.

Vet bara inte hur jag ska skaka fram de pengarna. Har ju fortfarande massa saker att sälja, men 12 000 kräver en hel del saker. Ja, ja... vi har klarat oss förut och först måste badrummet bli klart, sen kanske det kan bli en kassett. Siktar på nästa höst istället om jag nu inte får till formeln..



Hokus pokus...

Nä, ger upp för dagen. Får testa imorgon igen.
Kram Majsan


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Ja Usch och fy. Ibland känner man verkligen för att besitta lite harry potter talanger. Speciellt när det dessutom är grejjer som kan förbättra ekonomi och sånt på sikt. Håller tummarna att nån går förbi hos dig och vill köpa din ena blomkruka för 12 papp:) det hade ju varit smidigt:)

2010-11-23 @ 07:06:20
URL: http://minimamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0