M som i ...

... myskväll! Idag blev det en spontan myskväll med Mattheus. Mio och Mathilda huserar hos mormor inatt. Ja Moa är hemma också men hon fick gå ner till pappa i soffan för hon var helttokig. Så nu ligger Matthe och jag i sängen och kollar lite tv, äter lite popcorn, dricker lite saft och äter lite godis. I ärlighetens namn så är det Matthe som står för allt som jag skrev, jag har ju laptopen i knät, kollar lite bloggar, fb och annat livsviktigt.

Idag har jag gjort som i sången, ni vet reklamen för triss...

Måndag, gör jag ingenting
Tisdag, ser jag mej omkring
Onsdag, går jag ut å vankar
Torsdag, sitter jag i tankar

Har nog inte gjort så mycket mer än tänkt eller det beror ju på hur man ser det.
Har ju varit med Mio och fått honom snygg i håret. Blev tvungen att belöna honom med bullar och tuggummi eftersom han var så super duktig och go´. Så vi gick och handlade bara vi två, sen in på Interport en snabbis för att hämta lite saker som fattades till vårt gåband och sen fort över till databutiken för att kolla hur det går med vår dator.

 Appropå den, kan ju bara tro på ödet ibland. Hade ju ett par killar som sa till mej att de trodde det va grafikkortet som va trasigt men fick ingen som ville hjälpa mej. Hade tänkt att köpt ett och bett nån hjälpa mej men har inte fått tummen ur och när jag var nere på stan för nån dag sen så kände jag att om den ska bli lagad så måste jag nog lämna in den. Så sagt och gjort, lämnade in den och han skulle återkomma när den va fixad, men efterosm jag var utanför så passade jag på att gå in och fråga. Det va inte grafikkortet som va trasigt!! Han vet inte va det kan vara men han tror att det är skärmen som gett sig. Så Peter fick åka ner med den idag, så nu får vi se vad han säger imorgon. Hoppas att det inte är något dyrt bara. Har verkligen inte pengar till det.

Sen har det inte varit så mycket idag mer än just tänkande. Har lite saker som jag ska ta tag i som måste ordnas omgående helst.

Nä, nu blir det till att kolla Leilas nya program på 4+

Ha det gott!
Kram Majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0