M som i ...

...Mija Kinning. Bygglovs Mija alltså. Har varit på Coloram här istan och lyssnat på en föreläsning av henne, om hur hon tänker när hon inreder. Väldigt intressant faktiskt. Hon visade bilder från bygglovsprogram som man sett på tv. Och nu fick man vet hur hon tänkte när hon såg rummen och familjen som bodde där. En hel del lärorikt och saker som är heltklart värt att tänka på. Fick lite gott att dricka och äta. Och de som ville fick fråga henne om råd, tips, ideér och lösningar. Stackars henne!! Började med några få som ställde sig vid henne och efter en stund var det en lång ringlade kö bakom henne. Tror inte hon kommit därifrån än. Visst, jag skulle kunnat fråga henne tusen saker men nä det kändes inte helt rätt. Så mamma och jag stannade tills lottdragningen hade varit, man fick en lott när man kom, priserna var olika saker från olika tapetföretag och liknade. Vi vann tyvärr inte, eller i ärlighetens namn så vet jag inte om jag skulle velat ha något Men alla fick en present när de gick: en fin liten påse med godisbit, tips och råd broschyr och ett presentkort på 200 :- inte helt fel tycker jag. De pengarna kommmer att komma till användning SNART hoppas jag.



Å ja, hon är sådär glad och käck som är i tv:n.
Jättego, en sån som man vill ha som vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0