Vad har hänt?

Allvarligt talat, vad händer med tiden? Tiden bara rusar iväg, måndag, söndag, måndag, söndag.... Och det värsta är att alla, verkligen alla upplever samma sak. När jag gick i skolan tyckte man att veckorna var hur sega som helst och att det evigheter mellan loven, men idag hinner barnen inte ens tycka att det är lite segt. Givetvis beror det på vilken ålder det är på barnen men som Mattheus som går i fyran då upplevde man ju att det var liiite seg i allafall.

Ena stunden tycker jag att det var evigheter sen pappa gick bort och andra stunden så känns det som igår. Moa är 10 månader och det är samma sak där, ens stunden tycker jag att det va igår hon föddes och sen käns det som evigheter.

Hursomhelst så är det iallafall hög tid att verkligen fundera på julklapparna och födelsedagspresenterna. Till veckan ska jag ta tag i städningen och måste erkänna att jag är sugen på att få mysa till det överallt.
Vem vet, kanske det blir lite mys saker med hem från karlstad imorgon.

Ha en bra kväll!
Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

har också tänkt på det där.

dessutom tycker måns att skolan är KUL!(??) hahaha

men sen tycke jag sommarloven var uuunderbara när jag var liten

det var ju ett helt åårs sommarlov nästan- nu känns det som 2 veckor..

och nu PLUPP! så är det jul och jag är inte ens med..

2010-11-19 @ 08:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0