M som i ...

...mini. Japp idag blir det ett mini inlägg. Är helt slut, har fixat hur mycket som helst idag vilket känns helt underbart. I morgon drar vi till Skövde och håll tummarnapå att jag kan återkomma på lördagkväll men en bra rapport om min försäljning.

Har plockat ihop leksaker och kläder för stora summor. Jag har inte satt höga priser utan hoppas på att sälja pga de bra priserna istället.
Imorgon blir det lite leverans med andra leksaker som jag redan sålt! Gött mos, liksom! Nä nu blir det sängen och lyssna på Mathilda som vill läsa lite för mej (ja jag vet att kl är sovdags men har inte blivit bra rutiner denna vecka så vi kör med nya tag på måndag igen), sen blir det sova för imorgon blir det BVC, fixa och trixa innan avresa.

Ha det bäst!
Kramar Marielle

Oooo glömde nästa att berätta om lilla Mio. Liten stolt kille idag minsann, var med morbror Marcus till hans affär (MIO alltså), hem kommer lillkillen med en egen MIO påse och en egen MIO penna. Snacka om levande reklampelare!

Kommentarer
Postat av: lillemor

hahaha vad coolt:) mio penna haha. har jag aldrig tänkt på:))

2010-09-03 @ 07:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0