M som i ...

... EMMaljunga. Vi är inne på vår 6:e vagn från dem. Tycker att man får vad man betalar för dvs. mycket bra kvaliet. Men den senaste som vi köpte i feb. till Moa har haft en del fel. Vi har varit en vända till Karlstad och fått ett nytt chassi men imorgon blir det en vända till och denna gången får vi en lånevagn eftersom vår ska in på koll hos Emmaljunga. Blev väldigt väl bemött när jag kontaktade dem och inget verkar vara något problem. Hoppas bara man kan få någon typ av ersättning för alla resor. Måste ju resa till Karlstad igen för att hämta den sen igen, när det nu blir.

Så imorgon blir det en tripp till Karlstad med mamma och Moa. Vi har inte så jätte mycket tid på oss men en snabb sväng in på IKEA hinner man alltid, eller hur!! Ska ha några skåp som jag ska bygga en soffa av till köket. Återkommer med foto på det.

Sen har min försäljningslycka fortsatt, har sålt mer kläder och leksaker. Har även hjälpt min goa, kära vän Weronica att dra in en hel del kosing. Så underbart skönt, ger en känsla av tillfredställellse. Rensar varje rum i huset och nu hamnar allt som vi inte använder eller vill ha kvar i en stor "säljalåda". Har än så länge en hel del kvar att sälja, både kläder och leksaker. Men det finns även en hel del annat.

Dax att ladda och planera för morgondagen.
Ha en bra kväll.

Kram Majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0