M som i ...

... moderaterna. Sitter just nu och kollar valvakan på SVT1. Undra vad de som röstat på SD tänker, hur de tänker, om de tänker. Vad har fått dem att rösta på dem?? Sen funderar jag också över vad det är som lockar med de blå blocket, Alliansen?

Kan inte skryta med att jag är jätte insatt i det i år men har kollat lite på debatterna under veckan och känner inte något förtroende för de blå. Som det ser ut så kommer vi få dras med dem i 4 år till. Och man får ju bara hoppas att man överlever. Funderar hur de tänker göra med alla som utförsäkras?

Hade verkligen sett att Mona blivit den första kvinnliga statsministern. Gillar henne, vet inte riktigt varför. Men hon känns männsklig, varm och bra. Men men jag har gjort vad jag kunnat och får väl bara hoppas på att jag har fel och att det verkligen blir supder duper bra med Alliansen.

Ja, vi får väl se vad vi vaknar upp till, en klarblå kall himmel eller en härligt varm höströd soluppgång.
Jag hoppas...

Kram Majsan


Kommentarer
Postat av: lillemor

jaa..... +4 grader är riktigt jäkla kallt..

blått och kallt..

som svar på din fråga så tror jag inte dom tänker. det KAN dom inte göra.

det KAN inte finnas intelligens om man skickar in personer som är med i både "vit makt" och mindre intelligenta "klubbar"..

nej, sverige går mot mörka kalla 4 år..

men folket i åmåls kommun har åtminstone fattat NÅT..ävenom dom där sd är med där med tyvärr..

2010-09-20 @ 08:43:21
Postat av: Marielle

Usch ja, kallt, dimmigt och blått men trots det så va stan härligt varm å RÖD :) Håller tummarna för att det blir bra.

Kram

2010-09-20 @ 22:32:13
URL: http://mariellethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0