M som i ...

...motiverad! Måste säga att min goa kusin Linda verkligen har motiverat och inspirerat mej till att röja bland alla saker här hemma. Har de senaste dagarna röjt bland alla leksaker här hemma och är så himla nöjd. Och det bästa är nog att barnen är med på det också. Vi plockat fram alla undanstoppade leksaker från förråd, vinden och källaren. Vi har tvättat och torkat av dem. Satt ihop och letat delar. Är verkligen imponerad, inte många delar som saknas om man ser till hur många saker vi har plockat fram.

Planen var ju att åka till Skövde och vara med på bytardagen där som min kusin anordnar men så blev det ändrat och vi bestämde oss för att satsa på att åka till våren istället MEN nu blev det ändrade planer igen och som det ser ut nu så åker på dit till helgen. Därför har jag tagit tag i detta röjande på allvar nu och pga av det eller rättare sagt tackvare det och att jag skrivit på FB om det så har jag redan sålt massor av saker redan innan jag åkt till Skövde. Det är gamla vänner på FB som jag berättat för vad jag har och har de varit intresserade så har jag mejlat foton till dem och de har då kunnat se om det varit något de varit intresserade av. Och jag kan säga att jag idag sålt för massa pengar!! Hur kul och skönt som helst. Nytta å nöje samtidigt. Pengarna som vi säljer för kommer vi använda till badrummet som jag redan berättat.

Imorgon blir det till att tvätta lite fler saker och sätta prislappar på. Barnen hjälper till med det också, de leker affär när det gör det, har hur roligt som helst. Sakerna som jag inte säljer får jag med hem igen och kan försöka sälja här eller ta med dem ner till Skövde till våren.

Nu kommer jag somna nöjd och belåten. Har redan sålt för den summan som jag satte som lägsta, och då har vi inte åkt än.

Varma kramar Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

gött::)))

2010-09-02 @ 07:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0