Borde kanske ...

... blogga!!
Tidsbrist kallas det, anledningen till mitt uteblivna bloggande.
Men jag hoppas att jag ska få till det framöver.
Imorgon drar vi på oss easy tone skorna och gör första rundan på väldigt, väldigt länge. Å jag längtar!! Ut i den friska luften (läs pollenfyllda) så skönt att få komma igång igen. Först lämna de små till dagmamman, sen en runda med mamma, sen en massa fix och trix här hemma. Har massor att göra och det är inte alltid det lättaste att hitta motivationen till att göra det när solen skiner ute och barnen vill vara i trädgården. Då är det lätt att man släpper alla måsten och går ut i stället. Men denna veckan MÅSTE vi röja lite här hemma, bort med alla tradera saker och övriga försäljnings grejer. Planerar att göra iordning i källaren så de står lättåtkomligt där. Inte alltid lika kul att ha de sakerna drällandes överallt. Det ser väldigt stökigt ut tyvärr med massa påsar, väskor och kartonger överallt.

Så håll ut, snart är jag tillbaks ordentligt!
Kramar i massor
Majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0