Hinner ju inte med...

... varken bloggande eller en massa annat. Dagarna rusar förbi och pollenallergin håller i. Tät i hela huvudet och TRÖTT!!!
Somnar hur lätt som helst när som helst och vart som helst. Inte kul alls. Men men jag biter ihop och hoppas att allergin snart blir lättare.
Påsken va väl sådär bra....
Fredag kom kusin med barn och hela familjen min var här. Bröder med familj och mamma. Vi åt och drack och hade det trevligt.
Lördag morgon - stress.... Frukost och på med Påskutstyrseln. Sen PANG! Mathilda kommer gråtandes: mamma jag spydde!!! Hon är 8½ år och har ALDRIG spytt förr. Det är hennes värsta fårhåga. Hur sjuka vi andra än är så drabbas inte hon av det. Supertjej! Men Påskafton 2011 var det alltså dags frö debut, tyvärr. Men hon spydde 2 gånger på 30 min och sen mådde hon toppen. Inte ett spår av att hon varit dålig.
Själv blev jag jättedålig. Vet inte om det var magsjuka eller en kombination av galla och magsjuka trots att jag inte har någon galblåsa kvar. Käkade en del hårdsmält på fredag + lite stress och annan skit i kroppen. Men skit samma, dålig var jag i allafall. Låg i princip hela lördagen från kl 12. Inte särskilt kul eftersom jag hade sett frammot att få umgås med kusinen i lugn och ro. Men det gick inte så bra. Hon och sonen hade det bra iallfall utan mej, hade ju några till att umgås med här hemma som tur var.
Sonen hennes blev helfrälst och började redan planera för nästa års Påskparad här i Åmål. Så det verkade som han var nöjd iallafall.

Så här såg vi ut.

Bonde, Påskkärringar, Häxa, Påskgubbe, Påskharar och Turtles

Ha det gott!
Marielle


Kommentarer
Postat av: lillemor

men vad kul!! detta inlägget har jag missat helt. helt underbara är ni!!

2011-05-01 @ 19:03:54
Postat av: Marielle

Visst va vi ;)

2011-05-01 @ 22:12:31
URL: http://mariellethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0