Jag är inte full jag är ...

... Pollenallergiker!!! Kunde inte ha sagt det bättre själv. Man är inte helt 100 under denna perioden. Iförrgår mådde jag riktigt dåligt. Yrsel, huvudvärk, tät, äckliga ögon, kliande ögon, rinnande näsa, tät näsa ... TRÖTT!! Somnade vid 19.00 på kvällen och vaknade 7.00 dagen efter när klockan ringde. Man blir trött av allergin och TRÖTTARE av tabletterna. Men shit happens.

Dagarna går hejdlöst fort!! Hinner inte hälften av vad jag skulle vilja och då är jag ju arbetslös!! Tur man har mamma som finns här som sällskap och hjälp. Just nu pågår storstädning och imorgon blir undervåningen klar (hoppas jag). Får besök av min ena kusin från Skövde under helgen. Hon och hennes son ska göra oss sällsakp under Påsk och jag ser verkligen framemot det. Vet inte när vi hade riktigt med tid till att bara sitta och prat och umgås. Så idag har jag varit till GRÖNASKYLTEN" och inhandlat en del förfriskande drycker.

Förövrigt har jag fixat allt inför Påsken tror jag. Godis, mat och dryck. På fredag blir det till att baka och på kvällen samlas HELA familjen, bröder med familjer, mamma, vi och kusinen med son. Ska bli väldigt kul!

Men i dessa dagar så är det lite jobbigt också. Idga har det varit många tårar.... I källaren - såg massa saker som fick mej att tänka på honom. Ute - såg alla blommor som han ÄLSKADE. På FB - pratade med en nyfunnen vän vars bror dog i samma sjukdom. Nu - i skrivandes stund. Mio säger ständigt att ahn älskar och saknar honom.
Så till helgen är det återigen en storhelg UTAN honom.

Vet att helgen kommer att bli bra trots allt.
Kram på er!
Majsan

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hoppas du lyckas få en underbar påsk med de som finns i närheten. Han finns med dig i hjärtat. <3

2011-04-20 @ 23:23:56
Postat av: Marielle

Tack vännen!!

Detsamma

2011-04-21 @ 23:28:06
URL: http://mariellethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0