Oh happy dag ...

Vilken dag!!
Solsken
Mår lite bättre
Haft ett toppen bra möte på AF med min handledare
Gjort någon glad
Fått höra bra saker om mej som gjort mej glad
Avrundat dagen med god mat och ett stort glas rött
Slappar i sängen med barnen "hullerombuller" runt mej, sovandes.

Inför mötet med AF hade jag en ganska stor sten i magen.
Gillar verkligen inte det stället, men idag kanske deras vändning kom.
Jag och handledaren kom väldigt bra överens, a-o i en sån här situation.
Han tyckte jag skulle bli politiker men jag avböjde från den tjänsten .... hahahaha
Har nu ca 6 månader på mej att hitta något passande. Ska under tiden informera honom hur det går, via mejl. Toppen med mejlkontakt, slippa boka möten å så....
Tänka att det skulle kännas så bra, det kunde jag aldrig drömma om. Fick en uppgift oxså, var tvungen att kontakta Handels snarast möjligen för att kolla med mina stämplingsdagar, hade slut på dem men skulle ev. få 150 nya eftersom jag har barn under 18 år. Skyndade hem och kollade med Handels. Mejlade honom och tackade för ett bra möte, att det kändes bra och positivt får då detta som svar från honom :

Hej !

Tack så mycket. Jag fick också ett bra intryck av dig.
Du kommer nog att hitta det du söker med den inställning som du verkar ha.

Och jag erkänner: Det kändes bra att få som svar. Har alltså gjort ett gott intryck hos honom.
Så nu blir det till att kolla runt på jobb utan stress och press från AF till en början iallfall. Förhoppningsvis så löser det sig fort och till det bättre.

Kommer nog somna med ett leende på läpparna känns det som. Säger det igen: känns så himla bra!!!


Kram på er allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0