Tradera mera

Oj oj oj säger jag bara!
590:- fick jag för mitt lilla Batman lego set. Å det hade jag tänkt sälja för 50-100:-
Hahahaha kan bara säga att det känns VÄLDIGT bra att jag googlade innan.
3 Legoset sålda idag.
Fler ligger ute.
Fler ska ut.

Tupperware och skor i morgon, väntar med spänning på slutbuden där.
En av Tupperware sakerna ligger väligt bra i pris. Om man tänker på att utropspriset var 1 kr.
Sammanfattningsvis kan jag bara säga att det är sjukt kul att följa budgivningen.
Nu blir det till att beställa några Legobitsar som saknas till ett set. Superbra service på LEGO. Å billigt! Fick massa spec. bitar för mindre än 90 kr.  Och det får man ju tillbaks, för kompletta set säljer ju bättre än om det saknas vissa bitar.


Dagens guldgruva!

Ha en god natt!
Kram Majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0