Överlevde

Gick kanon idag!! Långt över min förväntan måste jag säga, sen att det tog dryga 4 timmar är en annan sak. Vi hade ju ingen tidspress och när man inte är van sakerna så ... Jag är iallafall nöjd, nu återstår det att se hur utslaget av det hela blir.
Shit va nyfikna ni är nu.... hahahahah
Men jag säger inget än, tänker hålla er på halster in i det längsta men ni kommer att få reda på vad det handlar om hur det än blir.
Hann med en snabb tur på IKEA också och tror att det är första gånger som jag inte köper något. Inte en pinal!! Kollade in köksavdelningen, tog en snabb sen lunch, tillbaks till köksdelen, kolla byrå, hämta byrå å sen betala och ut. Men inte jag utan tjejen som jag va med.
Ja, så nu återstår det bara att vänta, vänta och vänta. Väntar inget svar de närmsta dagarna så lika bra att koppla bort det ett par dagar. Istället så riktar jag in mej på en lung och skön sportlovsvecka. Med avslutning i Skövde.

Nu ska jag sova och ser fram mot sovmorgon. Hoppas bara att Moa är inne på samma linje som mej....

Sov gott!
Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

gött att det gick bra oavsett vad det är du gör:) ja ett toppensportlov!!

2011-02-28 @ 11:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0