Dag 15

Mina drömmar

Ja, vilka är mina drömmar???
Inatt drömde jag något jättekonstigt.... kanske skuller kolla upp vad de betyder eller inte!
Men det är inte sånna drömmar dagens bekännelse handlar om. Nä, dagens bekännelse blogg handlar om mina livsdrömmar.

Har nog inte några drömmar som är ouppnåliga.

  • En bättre ekonomi, drömmer inte om massa miljoner. Visst hade det varit trevlig men jag drömmer mer om att få ett jobb som ger mej mer pengar än min fattiga föräldrapenning. Har några kronor över lägstanivån och då blir man inte rik kan jag säga. Det enda positiva med det är att jag vet att vi klara oss och med en riktig lön till mej så skulle det bara kunna bli bättre. Och visst skulle jag vinna några mille så tackar jag ju inte nej ....
  • Att familjen och andra som står mej nära får vara friska. Har haft på tok för mycket sjukdomar i familjen. Och då menar jag inte en buse i näsan eller ont i en lilltå.
  • Ett färdigt badrum! Ja, efter att ha levt med världens minsta badrum och tvätthängandes överallt i huset så är det verkligen en dröm som kommer att gå i uppfyllelse den dagen som vårt nya badrum och tvättstuga är klart. Börjar närma oss....
  • Finns nog nån drömresa också. Men jag  trivs bra här hemma, men nån gång så ska vi nog komma iväg bla till Barcelona igen. Men visst Bali, Påskön, San Fransisco.... å några till skulle väl funka.

Ja, ni ser inga konstiga drömmar och här med har ni läst dagens bekännelser.

Kram Marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0