Dag 16

Ligger en dag efter pga. sjukdom men bjuder därför på två bekännelse idag.
Har bestämt mej för att byta dagens ämne, skulle vara första kyssen men har inget minne av den så jag byter rätt och slätt ut den mot...

Låtar jag kan lyssna på om och om igen

Har flera favoriter, allt efter hur humöret är

Changes - Ossy Osbourn
Min far och jag - Pernilla Andersson & Dregen
Sometimes we cry -  Van Morrison
Jeg I´ Live -  Sanne Salomonsen
Getinghonung Provencal - Jack Vreeswijk
Hurricane -  Bob Dylan
A gentleméns excuse me - Fish
Kär och galen - Ulf Lundell
När jag kysser havet - Ulf Lundell
Två blå ögon - Ulf Lundell
Relese me - Frida Örhn



Troligen kan listan göras mycket längre men någonstans måste jag ju ge mej.

Kram Majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0