Dag 7

Vänner

Jag trivs ensam, med min familj eller i mindre sällskap. Sen blev det lite "fel" när vi fick  Mattheus, jag var ju före de som var in min ålder och Peter lite efter de i sin. Men ingen skada skedd för det.
Jag har många men få som jag umgås med ofta och nära med. Vissa träffar jag mycket sällan, på tok för sällan men det märks inte när vi väl ses.
Sen har jag Weronica som jag träffar mycket ofta och gärna. Vi har en nära, varm, avslappnad och tät kontakt. Under hösten serverade jag henne lunch nästan daligen men ju närmare julen vi kom desto mindre blev det av det men nu till veckan är det nya tag och lunchköket öppnar igen.
Det hinns ju tyvärr inte med så mycket träffar under veckorna då alla jobbar och sen har en massa annat att sköta på eftermiddagarna. Det är ju läxor, träningar, mat som ska lagas, handlas, tvättas å en massa annat och jag vet att det ser lika ut hos nästan alla. Men denna sommaren ska jag verkligen bjuda hem goda vänner på mer grillat!! Får nästan bli ett nyårslöfte på det.
Har många som jag känner att jag verkligen skulle vilja tillbringa mer tid med och om inte de tar tag i det så får väl jag göra det!

Skulle faktiskt vilja göra ett slag för FB när det gäller vänner. Har hittat gamla go vänner som man nu åter igen kan ha kontakt med, hittat nya och vårdar de gamla. Har goa kusiner som jag kan hålla kontakten med och slipper det dåliga samvetet för att man inte ringer, bara att slänga iväg ett inlägg när man ändå är inloggad eller plocka upp dem på chatten. Perfekt, anser jag.

Ja, så var min bekännelse om mina vänner gjord.

Go natt!

 


Kommentarer
Postat av: wero

Jag längtar till köket öppnar.. GI here we come! Umgås gärna och ofta med dig oxå.. puss <3

2011-01-07 @ 19:40:43
URL: http://misswero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0