Inget ont om det som ...

... har något gott med sig.
Uj va dåligt det är med uppdatering här nu. Har legat i halsfluss under förra veckan och vet inte om jag varit så dålig nån gång??? Feber, frossa och halsmandlar som pingisbollar!! Max 5mm mellan mandlarna, inte lätt att få ner något då!!
Ont??? JAAAAAAAAA

Men fick en tid hos läkaren på torsdag och fick penicilinn och då vände det fort som tur va. Så midsommarafton som såg ut att bli en dag i soffan med täcke å kudde blev istället men ciderdrickande kväll (alkoholfri) med mycket glada skratt och trevligt sällskap.

Moa har haft oturen igår att slå sönder sin ena framtand, stackarn. Inget de gör något åt utan hon får se så ut tills hon tappar den. Ska dessutom till läkaren med henne igen på torsdag för att kolla öronen igen. Hon vinglar mycket nu och tar sig för örat som trummhinnan sprack i. Känns inte så bra.... bättre att få det kollat.

Men vad är det goda då??? Under förra veckan gick jag från måndag till torsdag ner -2,8 kg!!! Givetvis på min minimala matlust MEN det roliga är att trots att jag fuskat som sjutton under helgen och idag så visar vågen fortfarande -2,6 kg. Inte illa. Så totalt nu rör det sig om ca -8 kg på 5 v. Målet med -5 kg tills den 30/7 är uppnått och nu siktar jag på -10 kg till samma datum.
Skit kul att ställa sig på WII,et och få blommor när man uppnår sina små delmål. Det går ju verkligen inte att lura spelet, inte vad jag vet iallafall. OCH jag vill INTE vet om det går att göra heller, TACK!!

Så nu blir det till att ladda inför denna veckan som består av en massa fix. Fredagen träffas jag på Ica då jag står och bjuder på läckerheter. Så vill ni mej nåt då så träffas jag där :)



Ha en toppen bra tisdag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0