En sockerbagare...

... nä nu blev det fel. Ingen sockerbagare men en bagare iallafall kan man väl säga att jag varit idag. Piroger, chokladbullar och pannkakor. Allt i en salig röra, men bra blev det iallafall. Det enda som inte blev bra va blockchokladen som jag smälte för att ringla över bullarna, den blev en stor klump. Har aldrig varit med om det tidigare, bara med vanlig choklad. Den vanliga chokladen går inte så bra att smälta utan den klumpar sig. Men men de gick utmärkt att äta dem i allafall.

Tanken va ju att jag skulle fylla frysen inför fredag när vi ska till Skövdes Upplevelsebad. Mat på sånna ställen brukar ju kosta en del och jag tänkte spara in på både tid och pengar genom att ha med istället och bara köpa typ kaffe å dricka...
Men efter en hel dag med matos i näsan så va jag inte särskilt sugen på att fixa middag. Men kan inte säga att nån klagade. Alla åt piroger med glädje! Eller med köttfärs....

Ja så nu blir det till att gör en sats till i morgon. För övrigt i morgon så blir det nog en sväng ut till Karlberg för att kolla på Mattheus som spelar klass handboll hela dagen.
Torsdag blir det till att packa iordning allt som ska med till Skövde på fredag morgon.

Ha en fortsatt bra kväll kära läsare!
Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

hoppas ni får en toppen helg!

2011-03-02 @ 20:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0